Junta directiva

Miquel MontanerPresident
Miquel Montaner
Miquel MontanerPresident
Persona de Club, amb 18 temporades de jugador, 10 de capità, 2 d'entrenador i ocupant funcions directives varies dins del Club, fa el pas a president l'any 2023.

Ció Ortí
Ció OrtíVice-presidenta
Ció Ortí
Ció OrtíVice-presidenta
Membre de la junta directiva del Club de Futbol Cistella en l'etapa de 2009 al 2018, torna a fer un pas endavant el 2023 aquesta vegada com a vice-presidenta.

Miquel Àngel Moreno
Miquel Àngel MorenoSecretari
Miquel Àngel Moreno
Miquel Àngel MorenoSecretari
En Miquel Àngel és secretari del Club de Futbol Cistella des de l'any 2015 i ha estat jugador del Club durant 6 temporades, del 2001 al 2018.

Ferran Auquer
Ferran AuquerTresorer
Ferran Auquer
Ferran AuquerTresorer
Després de 15 temporades com a jugador del Club, l'any 2023 penja les botes i ajuda al Club des de la directiva.

Èric Sibecas
Èric SibecasVocal
Èric Sibecas
Èric SibecasVocal
Tot i la seva projecció, l'any 2023 deixa el futbol base del Figueres per ajudar a formar el projecte esportiu del Cistella, tant des de dins del camp com des de la directiva.