Junta directiva

Xicu VilarrasaPresident
Xicu Vilarrasa
Xicu VilarrasaPresident
En Xicu és president del Club de Futbol Cistella des de l'any 2015, tot i que forma part de la junta directiva des de la federació del Club l'any 2009.

Miquel Àngel Moreno
Miquel Àngel MorenoSecretari
Miquel Àngel Moreno
Miquel Àngel MorenoSecretari
En Miquel Àngel és secretari del Club de Futbol Cistella des de l'any 2015 i ha estat jugador del Club durant 6 temporades, del 2001 al 2018.

Lluís Torrecabota
Lluís TorrecabotaVocal
Lluís Torrecabota
Lluís TorrecabotaVocal
En Lluís és membre de la junta directiva del Club de Futbol Cistella des de que es va federar el Club l'any 2009.

Eduard Fontdecaba
Eduard FontdecabaVocal
Eduard Fontdecaba
Eduard FontdecabaVocal
L'Eduard és membre de la junta directiva del Club de Futbol Cistella des de l'any 2015.

Joan Bofill
Joan BofillTresorer
Joan Bofill
Joan BofillTresorer
En Joan és membre de la junta directiva del Club de Futbol Cistella des de l'any 2016 i tresorer des de l'any 2017.

Moisès Nogué
Moisès NoguéVocal
Moisès Nogué
Moisès NoguéVocal
En Moisès és membre de la junta directiva del Club de Futbol Cistella des de que es va federar el Club l'any 2009, havent estat durant 7 anys el tresorer del Club.

Jordi Porterias
Jordi PorteriasVocal
Jordi Porterias
Jordi PorteriasVocal
En Jordi és membre de la junta directiva del Club de Futbol Cistella des de que es va federar el Club l'any 2009.

© 2018 Club de Futbol Cistella. Tots els drets reservats. Amb l'assessorament de Cumlaude Tech